DUE-PERSONA DIPLOMADA EN INFERMERIA PER A CENTRE DE DIÀLISI

Ciutat:
BARCELONA/HOSPITALET DE LLOBREGAT
Empresa:
DIAVERUM SERVICIOS RENALES, S.L.
Persona de Contacte:
Marta González
Telèfon:
934222020
Adreça electrònica:
marta.gonzalez@diaverum..com
Plaça vacant:
DUE-PERSONA DIPLOMADA EN INFERMERIA PER A CENTRE DE DIÀLISI
Estudis:
GRAU EN INFERMERIA
Experiència:
Preferiblement amb experiènciam, tot i que noe s imprescindible: formació a càrrec de l'empresa
Tipus de contracte:
Temporal amb transformació a indefinit
Jornada laboral:
Jornada completa de matí o tarda o parcial al torn de nit
Sou:
25.100 a 27.000 plusos a part
Observacions:

GRADUAT/DA EN INFERMERIA: les tasques principals són: Atenció integral a persones amb insuficiència renal crònica en unitats ambulatòries d’hemodiàlisi seguint les instruccions donades pel metge/ssa en nefrologia. Maneig de monitors d’hemodiàlisi (programació de paràmetres del tractament i seguiment del mateix). Introducció d’indicadors mèdics i clínics al sistema informàtic. Tasques pròpies d’infermeria (Pressa de constants, educació alimentària, control, cura i valoració de l’accés vascular, administració de la medicació,...)rnS'ofereix: Contracte estable (mínim de 6 mesos a 1 any amb incorporació indefinida). Jornada completa (1734 hores l’any) en torn de matí o tarda amb setmanes de lliurances. Salari segons conveni més millora salarial als tres mesos (27.000€). Variables a part (nocturnitat, dissabtes, festius, cobertures). Beneficis socials. Incorporació immediata. Formació en diàlisi a càrrec de l’empresa acreditada per la SEDEN i la EDTNA.