DIPLOMAT/DA EN INFERMERIA PER A CENTRE DE DIÀLISI

Ciutat:
Pineda de Mar
Empresa:
DIAVERUM SERVICIOS RENALES, S.L.
Persona de Contacte:
MARTA GONZÁLEZ GARCÍA
Telèfon:
934222020
Adreça electrònica:
marta.gonzalez@diaverum.com
Plaça vacant:
DUE per centre de diàlisi-Assistencial
Estudis:
GRAU INFERMERIA
Experiència:
No es necessària: formació a càrrec de l'empresa
Tipus de contracte:
Indefinit
Jornada laboral:
Jornada completa en torn de tarda: 1734 h/anuals
Sou:
27.000 a 29.000€ bruts/any
Observacions:
multinacional de la sanitat privada, amb un concert amb Catsalut, líder en el tractaments renal substitutori i compta amb 9 centres a la província de Barcelona.rnContracte indefinit a temps complet. Jornada de dilluns a dissabte. Horari: DL-DX-DV de 6:35h -17:20h // DM-DJ-DS de 6:35h a 12:10hrnSalari mentre dura la formació: 27.000€ bruts a l'any (aproximadament 2 mesos). Després, 29.000€ bruts. Lesvariables es paguen a part (plus dissabte, festius, suplències,...)rnNO CAL EXPERIÈNCIA: Formació a càrrec de l'empresa.rnTasques: Atenció integral a persones amb insuficiència renal crònica en unitats ambulatòries d’hemodiàlisi seguint les instruccions donades pel metge/ssa en nefrologia. Maneig de monitors d’hemodiàlisi (programació de paràmetres del tractament i seguiment del mateix). Tasques pròpies d’infermeria (Pressa de constants, educació alimentària, control, cura i valoració de l’accés vascular, administració de la medicació,...). Introducció d’indicadors mèdics i clínics al sistema informàtic.