Infermer/a centre residencial Fundació Astres - LLorà (Girona)- Indefinit

Sou:
1647,44€ bruts per 14 pagues
Observacions:

nfermer/arnrnPer la Residència Can Font de Fundació Astres, Girona rnrnA Can Font de Fundació Astres resideixen persones amb discapacitat intel·lectual i trastorn de conducta on els atenem de manera propera i generant vincle amb llurs famílies.rnrnTreballar al centre residencial et permetrà intervenir en el procés d'acollida al centre tant de la persona com de la família. També seràs qui elaborarà i farà el seguiment del pla d'atenció d'infermeria de cada persona. Treballaràs en equip per garantir i vetllar l'adaptació de cada persona respectant els costums relacionals, la diversitat cultural i el dret a la intimitat. Duràs a terme tasques pròpies d'infermeria i coordinació amb serveis mèdics i d'atenció sociosanitària.rnrnOferim una vacant indefinida al mig de la natura i escassos quilòmetres de la ciutat de Girona que et permetrà conciliar la vida professional i personal amb una jornada completa de 37,75h/setmana i un horari de dilluns a divendres de matins i una tarda a la setmana. rnrn rnFuncions a desenvolupar:rnrnIntervenir en el procés d'acollida; recollir i aportar informació sobre els aspectes funcionals de l'àmbit d'infermeria, per tal de facilitar la integració i l'adaptació al centre tant de la persona com de la família.rnValorar la persona i elaborar el pla d'atenció d'infermeria.rnVetllar, conjuntament amb la resta de l'equip, per l'adaptació i la integració de la persona usuària i de la seva família, respectant constructivament els costums relacionals i la diversitat cultural.rnVetllar perquè es compleixin les normes de confidencialitat de les persones ateses i el respecte al dret a la intimitat.rnAplicar les tècniques pròpies d'infermeria.rnAltres tasques pròpies del lloc de d’infermeria.rnPerfil competencial:rnrnCapacitat de coordinar-se amb l’equip tècnic i educatiu.rnCapacitat de treballar amb autonomia.rnCapacitat de detectar necessitats i gestionar-les.rnHabilitats per treballar sota pressió.rnHabilitats comunicatives, empatia, creativitat i iniciativa.rnRequisits:rnrnÉs imprescindible disposar del grau universitari o diplomatura en infermeria.rnEs valorarà experiència d’un any com a infermer/a.rnEs valorarà experiència en l’àmbit de la discapacitat i trastorn de conducta.rnDomini del català, tant parlat com escrit (imprescindible).rnDomini d’eines informàtiques a nivell d’usuari (imprescindible).rnCarnet de conduir B1 i vehicle propi (imprescindible).