Impuls pel canvi, la proposta guanyadora on s’agrupen diferents àmbits professionals de la comunitat infermera

Fotografia de grup Dia Internacional de l’Orgull per a l’alliberament LGBTI+,
10.06.22

Us presentem els membres de la candidatura guanyadora de les Eleccions Col·legials que es van celebrar el dimecres 8 de juny.

En el seu programa electoral, Impuls pel Canvi s'ha presentat com una proposta alternativa, on s’agrupen diferents àmbits professionals que representen a la comunitat infermera, formada per 14  professionals amb qualitats diferents que tenen en comú la generositat, la professionalitat, la motivació i la capacitat per impulsar i desenvolupar el seu  programa.

Un dels seus objectius és estar més a prop i acostar-se als professionals del territori gironí per conèixer les seves necessitats i contribuir en la millora de la professió. Per als seus membres,  l’obertura i la participació ha de ser real i màxima, on les diferents comissions estiguin formades per professionals d’arreu implicats i experts en els diferents temes.

També han manifestat que són conscients que han d’obrir nous horitzons i potenciar aspectes com el lideratge infermer, la igualtat, la recerca, la formació i l’ètica professional. I com no, treballar  per millorar les ràtios infermeres, la fuga d’infermeres a l’estranger i l’abandonament de la professió, el reconeixement de la categoria professional A1, aconseguir el reconeixement de les especialitats, impulsar la instauració de la figura de la Infermera Escolar, regular la Infermera de Pràctica Avançada (IPA) i participar amb tots els agents socials per aconseguir la jubilació  als 60 anys.

Programa electoral d’Impuls pel Canvi

Els nous membres electes de la Junta de govern

Titulars

Lluïsa Garcia Garrido