Dies intensos de Primeres Col·legiacions a la seu del COIGI

Berta Masdevall i Lorena Mora
22.06.22

Entre la segona quinzena de juny i primera de juliol, la majoria d'estudiants que s'han graduat aquest any, formalitzen el seu ingrés en el col.legi. La 1a. col·legiació, després d'obtenir el títol de grau, és el segon pas que totes les estudiants i estudiants que finalitzen els seus estudis d'infermeria han de fer i és requisit indispensable per poder començar a treballar com a infermeres.

Es preveu que unes 170 noves estudiants en col·legin a Girona durant aquest 2022.

El COIGI, per tal de facilitar l'ingrés col·legial, ha publicat un dossier informatiu a l'apartat d'alta col·legial on s'explica amb detall el procés de col·legiació i on es poden descarregar tots els documents necessaris.

Amb l'objectiu d'ajudar a les noves col·legiades en la seva trajectòria professional, el dimarts a la tarda, durant la cerimònia de graduació, es va atorgar el Premi al millor Treball de Fi de Grau de la Facultat d'Infemeria de la Udg valorat amb 600€ i tres accèssits als treballs finalistes valorots en 148€ cada un i que coincideix amb la quota de 1a. col·legiació.