DURADA:  5 minuts

Carta de la Presidenta sobre l'enquesta de satisfacció 2021

Alícia Rey

Benvolguts/des,

En primer lloc, voldria agrair-vos les respostes rebudes de l’enquesta de satisfacció enviada pel COIGi el passat mes de març. Tot i això, només han respost 375 persones dels 3.700 col·legiats.

Segons es desprèn de l’enquesta, un dels serveis que es troba més a faltar és el de l'ajuda psicològica. Voldria comentar-vos que des de l’any passat, tenim signat un conveni de col·laboració amb la Fundació Galatea, per oferir suport a tots els col·legiats i col·legides a través del PROGRAMA RETORN. Aquest servei és totalment gratuït ja que el COIGi assumeix el seu cost. Per gaudir-ne podeu trucar al telèfon 935 678 856.

Des de l’inici de la legislatura de l’actual Junta de govern,  s’ha volgut apostar per la formació, donant resposta a la demanda col·legial, i des del novembre passat, que es va signar un conveni amb Salusone,  tots els col·legiats, cada mes, poden fer un curs online gratuït a través de la plataforma SALUSONE.

Una altra de les qüestions que, segons l'enquesta, generen preocupació és la de la transparència. En aquest sentit, us convido a mirar la pàgina web del col·legi  (www.coigi.cat) que inclou un PORTAL DE  TRANSPERÈNCIA. En aquest portal, entre altres coses, podreu consultar els  pressupostos dels anys 2019, 2020 i 2021, els acords de Junta de Govern o els criteris de contractació de totes les empreses que treballen o ofereixen serveis a través del COIGi. Per conèixer aquest serveis i altres, només cal visitar la nostra pàgina web o posar-vos en contacte amb nosaltres.

Aprofito l’avinentesa per recordar-vos que tenim diverses COMISSIONS COL·LEGIALS obertes. Animem a participar- hi a tots els  col·legiats i col·legiades que vulguin treballar per la nostra professió.

Per finalitzar, dir-vos que tots els membres de la Junta de govern i jo mateixa estem a la vostra disposició per explicar-vos el que ens demaneu i resoldre els vostres dubtes. Qualsevol suggeriment serà benvingut. També serà benvinguda la vostra participació.

Rebeu una cordial salutació.

Alicia Rey, Presidenta de la Junta de govern del  COIGi