20-10-2022
DURADA:  1 dia

Lloc: Sala de Graus (edifici Sant Domènec) de la Facultat de Lletres y de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona

Modalitat: híbrida

1a. Jornada Interuniversitaria de Enfermería, género y diversidad

Organitza: Equip Interuniversitari d'Infermeria Gènere i Diversitat (EquInEGyD)

Jornada Gènere

Us donem la benvinguda a aquesta I Jornada Interuniversitària d'Infermeria Gènere i Diversitat. Docència amb perspectiva de Gènere en els estudis d' Infermeria.

L'Equip Interuniversitari d'Infermeria Gènere i Diversitat (EquInEGyD) va néixer amb l'ànim de compartir experiències en docència i recerca infermera amb perspectiva de gènere en l'àmbit estatal i d'estimular el seu desenvolupament. Partim de la convicció que la formació sobre gènere, diversitat i cures en salut és imprescindible per desenvolupar unes pràctiques professionals ètiques i d'excel·lència.

Aquesta jornada es desenvoluparà en format híbrid, és a dir, es podrà participar presencialment o bé en línia. En el cas que et planteges presentar una comunicació serà imprescindible que hi assisteixis presencialment. T'animem a presentar la teva experiència i a difondre aquest espai de trobada.

Curs sobre educació del pacient amb insuficiència cardíaca per millorar l'autocuidat

Organitza: Asociación Española de Enfermería en Cardiología
29 d'abril al 31 de maig del 2024
Cur sobre cerca bibliogràfica en salut