Inscriu-te

Termini d'inscripció

Fins el 31 de juliol de 2022

Modalitat: híbrida

1a. Jornada Interuniversitaria de Enfermería, género y diversidad.

Docencia con perspectiva de género en enfermería

Jornada Gènere

Us donem la benvinguda a aquesta I Jornada Interuniversitària d'Infermeria Gènere i Diversitat. Docència amb perspectiva de Gènere en els estudis d' Infermeria.

L'Equip Interuniversitari d'Infermeria Gènere i Diversitat (EquInEGyD) va néixer amb l'ànim de compartir experiències en docència i recerca infermera amb perspectiva de gènere en l'àmbit estatal i d'estimular el seu desenvolupament. Partim de la convicció que la formació sobre gènere, diversitat i cures en salut és imprescindible per desenvolupar unes pràctiques professionals ètiques i d'excel·lència.

Aquesta jornada es desenvoluparà en format híbrid, és a dir, es podrà participar presencialment o bé en línia. En el cas que et planteges presentar una comunicació serà imprescindible que hi assisteixis presencialment. T'animem a presentar la teva experiència i a difondre aquest espai de trobada.

Activitats relacionades

Llei Eutanàsia
COIGIFormació on line
Pla formatiu gratuït sobre la Llei de l'Eutanàsia