Finalitzat
DURADA:  7 hores

Horari: de 9:30 a 13:30 hores i de 15:00 a 19:00 hores

Hores lectives: 7

Lloc: Sala de formació de l'Hospital d'Olot

Professores: M. Àngels Bonet Carralero i Francesca Aguirre i Herrera

Preu matrícula: 25€ col·legiada

Termini d'inscripcións: 3 de març de 2023

ÚLTIMES PLACES!!! Curs d'actualització i unificació de criteris en lactància materna

Organitza: Comissió de Formació

Una llevadora ajuda a una mare en la posició per alletar el seu nadó (1)

Curs d'actualització i unificació de criteris en lactància materna  a través de la metodologia de la simulació

Objectiu principal

• Que totes les llevadores i infermeres que treballin a l’àmbit Materno Infantil coneguin quins son els conceptes més importants de la lactància materna i a la vegada els transmetin a la comunitat de dones lactants amb el mateix missatge i mateixos criteris, adaptats a cada mare.

Objectius específics

Saber transmetre adequadament l’assessorament de la lactància materna durant l’embaràs, part i/o postpart.

Identificar les característiques d’una presa normal durant el postpart hospitalari i durant el postpart domiciliari.

Identificar situacions que poden ocasionar dificultats per desenvolupar una pressa normal.

Saber resoldre dubte en situacions especials durant l’alletament matern.

Practicar habilitats comunicatives que afavoreixen el correcte desenvolupament de l’alletament matern.

Contingut

Donades les característiques de la metodologia de la simulació, no es realitzarà cap part teòrica, tots els continguts teòrics relacionats amb l’actualització de la lactància materna es treballaran i s’analitzaran en els diferents casos de simulació. Durant el debreifing s’utilitzarà material de suport per poder si cal aclarir algun concepte o dubte i s’ aprofunditzarà amb la part teòrica i evidència científica.

Activitats relacionades

Infermer fa recerca al Campus docent Sant Joan de Déu de Barcelona

Responsable del tractament: Col·legi Oficial d'Infermers/eres de Girona
Finalitat: Gestionar les sol·licituts d’informació i/o contacte dels usuaris de la nostra web
Legitimació: consentiment dels ineressats mitjançant les caselles de marcació habilitades
Destinataris : No comunicarem les dades a tercers, excepte que ho indiqui la llei o sigui necessari per la finalitat del tractament
Termini de conservació: mentre es mantngui la relació amb l’interessat, o durant els terminis legalment establerts.
Drets: Pot exercir els drets d’accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició, previstos a l’RGPD - LOPDGDD, tal com s’explica a la nostra política de privacitat.
Preu col·legiats: 15
Curs de Cerca Bibliogràfica per Infermeres
Organitza: Comissió de Formació
6 i 7 de maig de 2024