15-06-2023

Lloc: Llibreria 22 (c. Hortes, 22 Girona)

Presentació del llibre "Menjar bé per créixer millor"

Autores: Rita Rigolfas, Laura Padró i Pilar Cervera

Resum del llibre

L’estat òptim de salut durant la infància i l’adolescència ha de contemplar els nois i noies de manera global, ja que no s’ha d’entendre la salut únicament com l’absència de malaltia, sinó com un benestar físic, psicològic i social.
No hi ha dubte que l’alimentació dels escolars i adolescents incideix directament en la seva salut i sovint l’actitud davant dels aliments reflecteix les seves vivències en aquesta etapa de la vida. Els problemes alimentaris poden indicar trastorns psicològics i socials.
Aquest llibre s’ha redactat amb la intenció d’orientar-los cap una alimentació saludable i es dirigeix a ells, als seus pares i familiars, als educadors i a tots aquells altres professionals i persones properes i que poden tenir incidència en el seu creixement.

LLegir més

Presentació del llibre

COIGITalks
Presentació del llibre "AVA al paradís, els tres dies que Ava Gardner va desaparèixer de Tossa de Mar"