A partir del 2 de juny de 2023

VI Cicle: Reflexions sobre la vida i la mort

Organitza: Mèmora amb la col·laboració de CatSalut

Tallers envelliment

Conferència inaugural  "Pacificació del final de la vida. Humanisme i Tecnologia"

2 de juny de 2023, a les 13 hores, a l'Auditori Josep Irla de Girona, C/Plaça Pompeu Fabra n.1 de Girona

Tallers:

• Acompanyament Emocional a les families (6 de juny, 17:30 hores)
  • Cuidar-me emocionalment com a professional de la salut (13 de juny,17:30)

Es faran a l'Espai de Suport Mémora Girona, al c.Josep Trueta, Cantonada Av. De França de Girona. (davant la gasolinera que hi ha al Hospital Dr. Josep Trueta.

Presentació del llibre

COIGITalks
Presentació del llibre "AVA al paradís, els tres dies que Ava Gardner va desaparèixer de Tossa de Mar"
Organitza: Club de Lectura del COIGI