Del 6 de novembre al 7 de desembre 2023
DURADA:  40 hores

Inscripcions a partir del 14 d'agost de 2023

Docent: Ana Martín Sanz - Carmen Neiro Rey - Sonia Roca Canzobre - María Asunción Mendiola Martínez

Acreditació: demanada al CFC

Aquesta activitat està finançada dins el “pla estratègic d’Impuls de la Formació professional” del Mecanisme de recuperació i Resiliència (MRR), que promou el Consorci per la Formació Contínua de Catalunya”.

Curs sobre rehabilitació cardíaca per a infermeria

Organitza: Asociación Española de Enfermería en Cardiología

Objectius:

Proporcionar a les infermeres els coneixaments necessaris pel desenvolupament de competències i habilitades dins d’un programa interdisciplinar de rehabilitació cardíaca.

Objectius específics:

Entendre la rehabilitació cardíaca com tractament indispensable en pacients després d’un esdeveniment coronari.

Dominar el control dels factors de risc cardiovascular.

Dotar dels coneixements necessaris per col·laborar en les proves cardiològiques més habituals dins dels programes de rehabilitació cardíaca.

Comprendre els beneficis de l’ activitat física per millorar la salut i la qualitat de vida.

Adquirir capacitat per treballar en un equipo interdisciplinari i conèixer el rol de la infermera dins d’una unitat de prevenció cardiovascular i rehabilitació.

El programa es divideix en 4 mòduls de 10 hores cadascun

MÒDUL 1

Control dels factors de risc cardiovascular

MÒDUL 2

Programes de rehabilitació cardíaca. Concepte, objectius, continguts, indicacions i fases

MÒDUL 3

Activitat física i els seus beneficis per la salut.

MÒDUL 4

Proves funcionals i noves tecnologies en rehabilitació cardíaca.

EXAMEN FINAL

Curso online sobre Ictus: intervenciones infermeres en cada línia estratègica del SNS

COIGIFormació on line
Col.labora: ISFOS