Del 03/10/23 al 17/12/2023
DURADA:  3 mesos

Aquest programa es desenvolupa amb l’expertesa del grup PROFESSIONALS per la PROMOCIÓ de la SALUT de Girona, conformat per experts dels col·legis professionals de metges, farmacèutics, infermeria, psicòlegs, veterinaris, treball social i professionals de l’esport.

Activitat formativa finançada en el marc de la Inversió 4 del Component 18 del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) mitjançant el programa Next-GenerationEU de la Comissió Europea.

Entre les docents, professionals infermeres de la Comissió de Promoció de la Salut del COIGI,Júlia Figueras, Samar, Elena Olabarrieta i Laura Navazo. Us animem a fer-lo!!

Integrar la promoció de la salut a la praxi professional.Conceptes i tècniques

Organitza:Professionals de la promoció de la salut de Girona

Data d'inici: 3 d'octubre de 2023
Data Final: 17 de desembre de 2023

Durada:10h

Lloc:Campus virtual IFMiL

*El participant disposarà de 4 setmanes per a completar la formació des del seu registre i accés al campus virtual.

Curso online sobre atención y gestión del paciente crónico

Curso online sobre atención y gestión del paciente crónico
Col·labora: ISFOS
Del 16 de setembre al 8 de novembre de 2024