19/11/2024

Data:19 de Novembre

Hora:11:00h

Lloc:Pavelló Municipal Girona- Fontajau

III Cursa solidària Corre per l' ictus!

Amb motiu de la celebració del Dia Mundial de l’Ictus (29 d’octubre) des de l'Associació Ictus Girona i la Unitat d’Ictus i el servei de Neurologia de l’Hospital Doctor Josep Trueta de Girona,han organitzant diferents activitats i projectes entre els que enguany destaca la celebració de la tercera cursa/marxa solidària per l’ictus a Girona anomenada “Corre per l’ictus!” que es celebrarà el pròxim 19 de novembre de 2023.

Les raons principals per dur a terme aquesta cursa són:

Donar a conèixer l’ictus i les malalties cerebrovasculars a la població, així com les mesures de prevenció i promoure hàbits de vida saludable.

Incentivar la pràctica esportiva entre les persones que han patit un ictus.

Aconseguir fons econòmiques per a dur a terme projectes centrats en els pacients amb ictus i els seus familiars.

L’objectiu és que el 100% dels fons recaptats de les inscripcions siguin emprats per assolir els objectius marcats.

NO DEIXIS QUE T’HO EXPLIQUIN I APUNTA’T. T’HI ESPEREM

El preu de la marxa / cursa serà de 10€

Patrocitant per el COIGI entre altres entitats col.laboradores

Festa de benvinguda a les noves col·legiacions