Finalitzat
28-11-2023

Taula rodona "Transformar-se per sobreviure. Les Claus de la psicologia del futur"

Diàleg entre experts amb Eudald Carbonell i David Bueno

TAULA RODONA de DIÀLEG ENTRE EXPERTS amb EUDALD CARBONELL i DAVID BUENO debatran sobre "Transformar-se per sobreviure. Les Claus de la psicologia del futur". Des del seu coneixement i recerca actual tractaran l'evolució humana i genètica, l'evolució social i individual. Dues visions complementàries i indestriables.

Enllaç amb tota la informació.

28 de novembre a les 18:30h

Auditori Josep Viader de la Casa de Cultura de Girona

Activitats relacionades

Club de lectura del COIGI
Club de lectura del COIGI
Organitza: comissió de sèniors
26 de juny de 2024
Girona
Torneig de pàdel (3a. edició)
COIGITalks
Torneig de pàdel (3a. edició)
Organitza: COIGI i COMG (Secció metges joves i MIR)
28 de juny de 2024
Vina a la festa de benvinguda de les noves col·legiacions
Inscriu-te

Si no sou col·legiats a Girona truqueu a COIGI (972 20 40 61)
La seva autorització és necessària per poder accedir als cursos:
INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE EL TRACTAMENT DE DADES
Responsable del tractament: Col·legi Oficial d'Infermers/eres de Girona
Finalitat: Gestionar les sol·licituts d’informació i/o contacte dels usuaris de la nostra web
Legitimació: consentiment dels ineressats mitjançant les caselles de marcació habilitades
Destinataris : No comunicarem les dades a tercers, excepte que ho indiqui la llei o sigui necessari per la finalitat del tractament
Termini de conservació: mentre es mantngui la relació amb l’interessat, o durant els terminis legalment establerts.
Drets: Pot exercir els drets d’accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició, previstos a l’RGPD - LOPDGDD, tal com s’explica a la nostra política de privacitat.
Vina a la festa de benvinguda de les noves col·legiacions
Organitza: comissió de noves generacions
12 de juliol de 2024