Finalitzat

Idioma: català

Lloc: Campus virtual Talent infermer@

Preu per a les col·legiades i els col·legiats de Girona: 16 euros

(El COIGI subvenciona 32€ de cada matrícula d'aquest curs)

Curs sobre les bones pràctiques en la videoconsulta per a professionals de la salut

Organitza: Plataforma Talent Infermer@

La telesalut i, especialment, la videoconsulta en l’àmbit de la salut, és una realitat que s’ha anat instaurant de manera progressiva en els darrers temps. La pandèmia de la COVID-19 ha sigut un factor clau per justificar l’ús accelerat de la telesalut, tant davant de les intervencions individuals com grupals, i sovint com a complement a la intervenció presencial. Aquesta modalitat en la consulta presenta diferències i reptes significatius que cal tenir en compte a la seva implementació i requereix un aprenentatge global per part dels professionals de la salut.

Amb aquesta formació, es pretén dotar d’eines als professionals que hagin de dirigir aquestes sessions per tal que aquestes siguin de qualitat, productives i dinàmiques. En primer lloc, s’enfoca a la garantia de tots els elements vinculats a assegurar una atenció centrada en la persona, com ara la intimitat, el respecte o l'atenció integral, davant del grup o de la persona atesa. En segon lloc, s’enfoca en el seguiment d’unes normes que ajudin a una òptima participació de les persones usuàries i la interacció entre els components del grup, com ara fomentar la participació activa, la comunicació assertiva… En tercer lloc, se centra a aportar coneixement sobre els requeriments tècnics essencials tant per part del professional com de les persones usuàries.

Activitats relacionades

5a. Edició del Diploma de Postgrau en Gestió de Serveis Sanitaris
ACTUAL CA
COIGIFormació on line