Finalitzat

Horari: de 9:30 a 13:30 hores

Lloc: Aula de formació del COIGI

Preu de la matrícula: 15€

Curs d'aromateràpia per a la salut de la dona

Objectius:

General: Saber aplicar els olis essencials en els principals trastorns de les

diferents etapes de la dona (pubertat, embaràs, part, lactància, menopausa).

Objectius específics:

Adquirir uns coneixements bàsics sobre l’Aromateràpia científica aplicada a ginecologia.

Conèixer els principals olis essencials indicats en cada etapa.

Saber els possibles riscos o toxicitats dels olis essencials, especialment en referència a l’embaràs i la lactància.

Saber aplicar els olis essencials en el treball diari de les consultes d’infermeria relacionades amb els principals trastorns durant la pubertat, l’embaràs, el part, la lactància i la menopausa.

Docent:

Laura Mestres Fossas, llicenciada en Farmàcia, especialitzada en Aromateràpia.

Activitats relacionades

Infermeres comparteixen situacions clíniques   Les infermeres de l'Hospital de Mollet comparteixen les situacions clíniques de les persones que atenen. Las enfermeras del Hospital de Mollet comparten las situaciones clínicas de las personas que atienden.

Responsable del tractament: Col·legi Oficial d'Infermers/eres de Girona
Finalitat: Gestionar les sol·licituts d’informació i/o contacte dels usuaris de la nostra web
Legitimació: consentiment dels ineressats mitjançant les caselles de marcació habilitades
Destinataris : No comunicarem les dades a tercers, excepte que ho indiqui la llei o sigui necessari per la finalitat del tractament
Termini de conservació: mentre es mantngui la relació amb l’interessat, o durant els terminis legalment establerts.
Drets: Pot exercir els drets d’accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició, previstos a l’RGPD - LOPDGDD, tal com s’explica a la nostra política de privacitat.
Preu col·legiats: 27
COIGIFormació presencial
Introducció a la medicina integrativa: un enfocament complementari en la pràctica infermera
25 d'abril de 2024