Finalitzat
18 de setembre de 2024

 

Inici de les classes el 18 de setembre de 2024

Diploma d’Especialització en Salut Pública (antic Postgrau online de Salut Pública)

Organitza: UPF Barcelona School of Management

S’ha obert el període d’aplicació per al curs 2024/2025 del Diploma d’Especialització en Salut Pública (antic Postgrau online de Salut Pública).  

El Diploma d’Especialització en Salut Pública, de la UPF Barcelona School of Management, creat en col·laboració amb l'Agència de Salut Pública de Catalunya i l'Agència de Salut Pública de Barcelona, té per objecte proporcionar als professionals de la salut competències en les disciplines bàsiques de la Salut Pública, donar a conèixer els instruments imprescindibles que s’utilitzen per a la interpretació, control i avaluació dels problemes de salut i permet assolir una visió completa de la salut pública per al desenvolupament de la seva carrera professional.

Podeu consultar la publicació de la convocatòria del curs al DOGC clicant aquí.

Pel que fa a l’admissió, es pot completar la candidatura en alguna de les següents rondes:

RONDA

DATA LÍMIT DE SOL·LICITUD

DATA LÍMIT DE RESOLUCIÓ

1

15/04/2024

30/04/2024

2

15/05/2024

30/05/2024

3

15/06/2024

30/06/2024

Per a més informació del Diploma i de la sol·licitud d’admissió, cliqueu aquí.

 

Activitats relacionades

Enfermería en Salud Laboral
Inscriu-te

Inscriu-te

Si no sou col·legiats a Girona truqueu a COIGI (972 20 40 61)
La seva autorització és necessària per poder accedir als cursos:
INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE EL TRACTAMENT DE DADES
Responsable del tractament: Col·legi Oficial d'Infermers/eres de Girona
Finalitat: Gestionar les sol·licituts d’informació i/o contacte dels usuaris de la nostra web
Legitimació: consentiment dels ineressats mitjançant les caselles de marcació habilitades
Destinataris : No comunicarem les dades a tercers, excepte que ho indiqui la llei o sigui necessari per la finalitat del tractament
Termini de conservació: mentre es mantngui la relació amb l’interessat, o durant els terminis legalment establerts.
Drets: Pot exercir els drets d’accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició, previstos a l’RGPD - LOPDGDD, tal com s’explica a la nostra política de privacitat.
ACTUAL CA
COIGIFormació on line
Enfermería en Salud Laboral
Organitza: ISFOS
Del 12/5/2025 al 4/7/2025
Nova edició del curs
Inscripcions exhaurides
ACTUAL CA
COIGIFormació on line
Nova edició del curs "Urgencias pediátricas"
Organitza: ISFOS
del 2/6/2025 al 24/7/2025