20 i 21 de setembre de 2024

Ampliat el termini de presentació de resums i candidatures fins el 31 de juliol

3r. Congrés Català d'Infermeria i Salut Escolar

Organitza: ACISE

L’Associació Catalana d’Infermeria i Salut Escolar (ACISE), es complau a anunciar-vos i convidar-vos al III Congrés Català d’Infermeria i Salut Escolar, que tindrà lloc els dies 20 i 21 de setembre del 2024, a l’Espai de Congressos del Monestir de Sant Feliu de Guíxols, ubicat en aquesta emblemàtica i encantadora ciutat de la província de Girona.

Dirigit a infermeres, infermers i altres professionals de la salut que treballen en centres escolars, l'objectiu principal d'aquest Congrés és brindar un espai de reflexió, pràctica i aprenentatge de coneixements en infermeria escolar.

Així mateix, aquest esdeveniment serà el lloc per a conèixer la situació actual de la infermeria escolar en els centres educatius de Catalunya, compartir les nostres experiències, reflexions, models de treball i programes en educació per a la salut en benefici de la comunitat educativa.

Aprofundirem en l'origen de la infermeria escolar, els objectius a curt i llarg termini, models actuals en la promoció de la salut, la cura i atenció a la població infantil i adolescent, i l'important rol de les infermeres i infermers escolars.

Des de ACISE, com a entitat organitzadora, agraïm el gran suport i col·laboració rebuda per part de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i el seu Monestir així com el suport del Consejo General de Colegios Oficiales de Enfermería de España (CGE), el Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya i del Col·legi Oficial d’Infermeres/rs de Girona (COIGI).