Responsable del tractament: Col·legi Oficial d'Infermers/eres de Girona
Finalitat: Gestionar les sol·licituts d’informació i/o contacte dels usuaris de la nostra web
Legitimació: consentiment dels ineressats mitjançant les caselles de marcació habilitades
Destinataris : No comunicarem les dades a tercers, excepte que ho indiqui la llei o sigui necessari per la finalitat del tractament
Termini de conservació: mentre es mantngui la relació amb l’interessat, o durant els terminis legalment establerts.
Drets: Pot exercir els drets d’accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició, previstos a l’RGPD - LOPDGDD, tal com s’explica a la nostra política de privacitat.
Preu col·legiats: 25
Des del 23 de setembre al 25 d'octubre de 2024

Acreditació sol·licitada

Preu matrícula col.legiades al COIGI: 25€

Preu matrícula no col·legiades al COIGI: 100€ (contactar amb el COIGI gicoi@coigi.cat)

Termini d'inscripció fins el 9 de setembre de 2024

Curso online sobre el manejo del paciente con riesgo cardiovascular

Col.labora: Asociación Española de Enfermería en Cardiología

PLA D'ESTUDIS

Del 23 de septiembre al 29 de septiembre 2024

MÓDULO 1. Identificación de pacientes con riesgo cardiovascular.

Docente: Pilar Martín de la Rosa, Enfermera de la Unidad de Insuficiencia Cardiaca del Hospital Virgen de la Victoria de Málaga.

Del 30 de septiembre al 6 de octubre 2024

MÓDULO 2. Estrategias de prevención secundaria del síndrome coronario agudo.

Docente: Carmen Neri Fernández Pombo, Enfermera en el Servicio de Cardiología, Programa de Innovación en Prevención Secundaria Cardiovascular del Hospital Universitario de A Coruña.

Del 7 de octubre al 13 de octubre 2024

MÓDULO 3. Adherencia al tratamiento farmacológico.

Docente: Gracia López Moyano, Enfermera responsable del Programa de Insuficiencia Cardíaca del Hospital Alto Guadalquivir de Andújar, Jaén.

Del 14 de octubre al 20 de octubre 2024

MÓDULO 4. Modificación del estilo de vida y cambios de conducta.

Docente: Lluïsa García Garrido, Enfermera en la Unidad de Insuficiencia Cardiaca y Coordinadora de la Unidad de Continuidad Asistencial del Hospital Universitario Dr. Josep Trueta de Girona.

21 de octubre al 25 de octubre 2024

EXAMEN FINAL

Activitats relacionades

Curso online sobre atención y gestión del paciente crónico