1 d'octubre de 2024

Concurs de fotografia. Dia Mundial de la Gent Gran

Presenta la teva foto abans del 18 de setembre de 2024

Si ets col·legiada i/o col·legiat a Girona pots participar en el concurs de fotografia sobre la gent gran que ha convocat la Comissió de Geriatria del COIGI i guanyar una experiència SMARTBOX. Termini de presentació fins el 18 de setembre de 2024.

BASES CONCURS

PARTICIPANTS: Poden participar en el concurs  col·legiats i col·legiades a Girona que estiguin al corrent dels seus deures col·legials.

TEMÀTICA: Les fotografies que es presentin han de referir-se necessàriament a gent gran, sempre i quan les imatges tinguin una imatge no estereotipada de la gent gran. És a dir, han de mostrar que la gent gran és un col·lectiu actiu i que té capacitats més enllà dels rols de persones cuidadores (àvies i avis) o d’altres dels quals es reben etiquetes.

OBRES: Cada participant podrà presentar una única obra, original i inèdita. Els participants es responsabilitzen totalment de ser els únics autors, de que no que existeixen drets de tercers ni cap reclamació  de drets d’imatge sobre les obres presentades al concurs.

PRESENTACIÓ:  les obres s’hauran d’enviar en format JPEG o TIFF (tamany igual o superior a 399 Kb)

ENVIAMENT: Les obres presentades s’enviaran al correu electrònic  coigi@coigi.cat. En el correu cal afegir: NOM I COGNOMS, TíTOLTOL DE L’OBRA, NÚM. DE COL·LEGIACIÓ

TERMINI DE PRESENTACIÓ: es podran enviar obres  com a màxim fins el dimecres 18 de setembre a les 23:59 hores. Les obres presentades fora de termini no participaran en el concurs.

PREMI: es lliurarà un SMARTBOX a la guanyadora/r.

RESOLUCIÓ:   es notificarà al concursant guanyador o guanyadora en el correu designat en correu de presentació. Serà anunciat a www.coigi.cat i a les xarxes socials del COIGI juntament amb la publicació de l’obra guanyadora.

EL JURAT: el jurat estarà format pels membres de la Comissió de Geriatria del COIGI. Es reuniran abans del dimarts 1 d’octubre de 2024. El veredicte serà inapel·lable.

OBRES: el Col·legi Oficial d’Infermeres/rs de Girona (COIGI) es reserva el dret d’excloure de concurs les fotografies que no siguin apropiades o no s’ajustin a la totalitat de les bases.

DRETS D’AUTOR: les obres presentades podran ser usades pel COIGI per realitzar futures campanyes o publicacions,

ACCEPTACIÓ DE LES BASES: la participació en aquest concurs suposa la plena acceptació de totes i cada una d’aquestes bases i de la resolució inapel·lable del jurat.

Activitats relacionades

Festa de benvinguda a les noves col·legiacions