22-10-2024

Webinar gratuïta

Una tarda al COIGI amb Naïma Busquets Zaragoza

Organitza: Comissió de Salut Mental

El COIGI està compromès amb la formació contínua i la proximitat a les infermeres i infermers. És per això que seguim organitzant una sèrie de webinars “Una tarda al COIGI amb...", amb l’objectiu de proporcionar eines i coneixements que millorin la pràctica diària.

El dimarts 22 d'octubre a les 17 hores, oferim un nou webinar en directe amb la Naïma Busquests, qui parlarà sobre la "Grassofòbia en l'entorn sanitari. Com afecta a la salut de les persones?"

Pretén crear consciència sobre els efectes negatius de la grassofòbia en la salut de les persones grasses. Partim d’exemples reals de vivències de pacients i experiències compartides per tal de prevenir situacions de risc i promoure un tracte respectuós i conscient cap a aquest problema.

El Webinar es gravarà i es podrà veure posteriorment al Canal Youtube del COIGI

Per poder assistir en directe cal inscriure'l prèviament a la plataforma de ZOOM

Naïma Busquets. És mestra de primària. Ha cursat diverses formacions sobre coeducació, feminisme, grassofòbia, prevenció de violències en l’àmbit escolar, atenció a la diversitat, psicopedagogia i educació emocional. Actualment, fa xerrades de divulgació sobre el que és la grassofòbia i com fer-hi front, així com, sobre la prevenció de trastorns de conducta alimentària des de les aules i en entorns de criança.

Segueix-la al seu perfil d'Instagram @fat.squad.maresme per més informació i recursos sobre aquests temes!

Curso online sobre Ictus: intervenciones infermeres en cada línia estratègica del SNS

COIGIFormació on line
Col.labora: ISFOS