Infermer/a Quiròfan

Sou:
31.680€ anuales + pluses
Observacions:

Vols treballar com a infermera/infermer en una empresa que no para de créixer on no pararàs d'aprendre i podràs desenvolupar-te professionalment amb un salari atractiu?rnrnA Quirónsalud volem comptar amb el millor talent professional per a continuar oferint un servei sanitari diferencial que es distingeixi per la cura de la salut persona a persona.rnrnActualment, busquem incorporar un/a Infermera de Quiròfan per al Torn de Tarda amb la missió de proporcionar una atenció integral al pacient, promovent l'educació per a la salut, en coordinació amb la resta dels membres de l'equip, aplicant els coneixements propis de la seva categoria i seguint les directrius marcades pel centro en base als protocols assistencials de cada àrea, contribuint a oferir un servei d'excel·lent qualitat.