19-2024: TÈCNIC/A EN DOCUMENTACIÓ CLÍNICA

País:
España
Província:
Girona
Ciutat:
Puigcerdà
Empresa:
AECT-Hospital de Cerdanya
Telèfon:
972657777
Adreça electrònica:
rrhh@hcerdanya.eu
Plaça vacant:
1 Tècnic/a en documentació clínica
Estudis:
Titulació universitària de grau o equivalent en ciències de la salut
Experiència:
mínima de 2 anys
Tipus de contracte:
indefinit
Jornada laboral:
complerta
Observacions:

L’Agrupació Europea de Cooperació Territorial – Hospital de Cerdanya (AECT-HC), primer hospital europeu franco-català situat a Puigcerdà, selecciona 1 TÈCNIC/A EN DOCUMENTACIÓ CLÍNICA sota la dependència del/de la Responsable de l’Oficina d’Informació

• Llocs de treball a cobrir: 1 ETP
• Contracte indefinit
• Condicions laborals Sector Sanitari (Conveni SISCAT)

DATES I TERMINIS
• Publicació de la convocatòria : 15 de novembre del 2024
• Últim dia per presentar candidatures: 03 de gener del 2025
• Entrevistes: del 9 al 10 de gener del 2025
• Resolució de la convocatòria: 13 de gener del 2025
• Incorporació al lloc de treball: immediata i flexible

FUNCIONS

• Funcions pròpies de Tècnic/a en documentació clínica, segons DLT adjunta a la convocatòria

PERFIL

1. REQUISITS
• Nacionalitat d’un país membre de la Unió Europea o Permís de Treball i Residència
a Espanya.
• Domini escrit i oral del francès i català i/o castellà.
• Titulació universitària de grau o equivalent en ciències de la salut.


2. VALORABLE
• Trobar-se en situació d’atur i/o d’alta com a demandant d’ocupació, o estar vinculat amb l’Hospital de Cerdanya a través d’un contracte de durada determinada; per possibilitat de contractació per prejubilacions.
• Experiència en sector sanitari
• Sentit del diàleg i gust per les relacions interpersonals
• Empatia
• Capacitat de treball en equip
• Valorable Formació Complementària


3. DOCUMENTACIÓ A APORTAR A LA CANDIDATURA
• CV
• Carta de presentació (valorable)
• DNI, NIE, Permís de treball o passaport d’un país membre de la Unió Europea

Podeu adreçar la vostra candidatura a través de l’enllaç a la web (CV + carta de presentació en castellà o català i francès) a l’atenció de Sra. Eva Romeu, responsable de l’Oficina d’Informació.