Observacions:
El/la Director/a s’incorporarà a l’àmbit d’Atenció Intermèdia de la Corporació amb dependència directa de la Direcció d’Atenció Intermèdia.
Les seves principals funcions seran:
- Analitzar, planificar, organitzar, implementar i avaluar tots el processos organitzatius, operatius, assistencials i de qualitat per tal de prestar els serveis d'atenció intermèdia i residencials, dins la seva àrea de competència, garantint el compliment dels objectius amb els estàndards de qualitat establerts per la institució.
- Garantir l’atenció integral de la qualitat, amb confort i seguretat, per a totes les persones ateses, garantint-la durant les 24 hores del dia i tots els dies de l'any.
- Fomentar i facilitar les relacions personalitzades amb els residents i amb la família dels usuaris.
- Potenciar la participació de la família del resident en la planificació de les activitats de la residència.
- Liderar i gestionar l’equip humà
- Resoldre les queixes i/o suggeriments que puguin presentar els usuaris o llurs familiars.
- Fer seguiment de la formació continuada i el reciclatge de tot el personal, afavorint les relacions interpersonals de l'equip.
- Assegurar la planificació, direcció i supervisió de tots els serveis i activitats del Centre.
- Elaborar els objectius de treball concrets a partir de la planificació general de la Corporació.
- Serà responsable de les diferents àrees d'atenció del centre en coordinació amb els diferents Serveis de la Corporació.
- Realitzar l’avaluació anual del grau de qualitat dels serveis i del grau de satisfacció dels usuaris.
- Vetllar pel compliment de la missió, visió, valors, pla estratègic i accions operatives de la Institució i els seus òrgans de direcció i govern
Es requereix
• Grau en Infermeria
• Experiència en la gestió de centres residencials i/o d’Atenció Intermèdia
• Nivell C1 Català o equivalent
Es valora
• Els anys d’experiència aportats
• Especialitat i/o expert/a en Geriatria.
• Formació de postgrau específica en Gestió Sanitària i/o de Centres Residencials.
• Habilitats directives respecte de les funcions pròpies del lloc.
• Formació i experiència en gestió/interpretació de dades.
Competències Professionals:
• Lideratge
• Capacitat presa decisions
• Orientació a resultats i priorització
• Treball en equip.
• Comunicació
• Orientació al pacient
• Visió Estratègica i integral
• Empatia
En el cas d’estar interessat/da és necessari enviar un currículum vitae actualitzat juntament amb una carta de motivació amb la referència DirAsil24 abans del 7 Gener 2025 a: rrhhd@salutms.cat