Observacions:
La Fundació Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa és una entitat jurídica sense ànim de lucre de la qual en formen part l’Hospital d’Olot i Comarcal de la Garrotxa i les àrees bàsiques de Sant Joan les Fonts i la Vall d’en Bas-Hostoles.
La missió de la Fundació és oferir a la població de la Garrotxa una atenció sanitària i sociosanitària integral, de qualitat i orientada a l’usuari/ària, cercant la continuïtat i la coordinació entre els diferents nivells assistencials i potenciant el desenvolupament
dels professionals.
Funcions específiques del lloc de treball:
- Definir, liderar, impulsar i implementar les línies estratègiques, objectius i fites de l’entitat i vetllar pel seu acompliment, una vegada aprovades per part del Patronat.
- Proposar programes, funcions i objectius a complir, avaluant-los i formulant propostes de planificació i programació de l’activitat.
- Planificar, coordinar, dirigir i supervisar l’operativa integral vetllant pel compliment dels estàndards d’excel·lència i eficàcia definits per a la prestació dels serveis.
- Dirigir i coordinar les diferents direccions de l’organització, a través dels seus directius, per assegurar la seva alineació.
- Dirigir i supervisar la gestió de l’atenció sanitària per tal de garantir una assistència de qualitat.
- Promoure l’atracció i el desenvolupament del talent de l’organització.
- Assegurar la sostenibilitat de l’entitat. Garantir una gestió eficient dels recursos i dotar de mecanismes d’avaluació que permetin identificar i evitar la desviació d’aquests.
- Dirigir l’elaboració i el seguiment del pressupost de l’entitat, així com la gestió i ordres de pagament.
- Administrar i vetllar pel patrimoni, la conservació i el manteniment dels serveis, les seves instal·lacions i equipaments.
- Proporcionar informes periòdics de l’activitat i resultats de l’entitat al Patronat.
- Facilitar la coordinació i integració del centre amb els diferents nivells assistencials i enfortir les aliances.
- Representar l’entitat en tots els àmbits d’influència i mantenir una relació efectiva amb els diferents stakeholders de l’organització.
- Potenciar la cultura d’innovació i gestió del coneixement dins l’organització.
- Impulsar i vetllar per l’activitat de recerca, docència i desenvolupament així com la transferència del coneixement.
- Establir una comunicació interna i externa sòlida.
- Garantir l’acompliment de normatives i regulacions a les quals l’entitat està sotmesa.
Coneixements i experiència:
- Titulació universitària.
- Disposar d’una trajectòria professional consolidada en gestió sanitària.
- Experiència en les funcions directives, preferentment de direcció o gerència, desenvolupada de manera principal en centres sanitaris pertanyents al SISCAT.
- Coneixements de gestió hospitalària, sent molt valorable disposar de formació a nivell de MBA, Màster Gestió Sanitària o similar.
- Coneixements econòmic-financers.
Sol·licituds:
Les persones interessades a prendre part en aquest procés de selecció hauran de trametre el seu curriculum vitae, per correu electrònic a l’adreça patronal@consorci.org indicant en l’assumpte del missatge la referència 2025-01G.
El termini de presentació de candidatures finalitzarà el dia 26 de febrer de 2025, inclòs.