Graduats/des en Infermeria per a l'Atenció Primària

País:
Espanya
Província:
Girona
Ciutat:
Palamós
Empresa:
Fundació Hospital de Palamós - SSIBE
Persona de Contacte:
Carmen Soler
Telèfon:
972609239
Adreça electrònica:
csoler@ssibe.cat
Plaça vacant:
5
Estudis:
Graduat/da en Infermeria
Experiència:
.
Tipus de contracte:
Indefinit
Jornada laboral:
intensiva
Sou:
Conveni SISCAT
Observacions:

La Fundació Hospital de Palamós-SSIBE forma part de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, que inclou l’atenció primària, atenció especialitzada i atenció sociosanitària.

Pel que fa a l’àmbit de l’atenció primària, la Fundació Hospital de Palamós-SSIBE gestiona 4 àrees bàsiques de salut del Baix Empordà: Palamós, Palafrugell, La Bisbal d’Empordà i Torroella de Montgrí, així com els consultoris que depenen d’elles.

Es disposa de l’acreditació de Unitat Docent Multiprofessional d’Atenció Familiar i Comunitària.

S’OFEREIX:

ABS Bisbal d’Empordà:

• 1 plaça infermeria mixta (adults + pediatria), a jornada parcial (1134 h/a).

ABS Palamós:

• 1 plaça infermeria mixta (adults + pediatria) sense contingent, a jornada completa (1620 h/a).
• 1 plaça infermeria adult sense contingent, a jornada completa (1620 h/a).

ABS Palafrugell:

• 2 places infermeria adult a jornada completa (1620 h/a).

• Sou segons III Conveni Col·lectiu de Treball dels Hospitals d’Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental, concertats amb el Servei Català de la Salut
• Incorporació immediata
• Programa actiu de formació continuada i reciclatge

REQUISITS:

• Títol de Graduat/da o Diplomat/da en Infermeria.
• Disponibilitat horària.

• Es poden presentar els/les residents de 2n any d’Infermeria Familiar i Comunitària.



ES VALORARÀ:
• Disposar de l’especialitat d’infermeria familiar i comunitària
• Informàtica a nivell d’usuari.
• Idoneïtat del perfil en relació al lloc de treball.
• Carnet de Conduir i vehicle propi
• Mobilitat geogràfica dins l’àmbit comarcal

Perfil professional
• Discreció i bon tracte.
• Capacitat de treball en equip.
• Capacitat de resolució de problemes, organització del propi treball i responsabilitat del mateix.
• Optimització dels recursos disponibles.
• Capacitat per treballar amb la comunitat.
FUNCIONS I RESPONSABILITATS:
• Garantir la continuïtat de les cures durant tot el procés assistencial al lloc més adequat (domicili o Centre de Salut).
• Mantenir actualitzat el pla de cures i la informació del procés assistencial en la història clínica de cada pacient, així com gestionar les cures de la població amb la visió d’apoderament de la mateixa.
• Col·laborar amb els professionals d’altres serveis assistencials en el seguiment dels usuaris i dels pacients.
• Treballar amb l’evidència científica disponible per millorar la salut dels pacients i de la comunitat.
• Fer la captació i el seguiment de les persones en situació de risc psicosocial i derivar-les als serveis pertinents.
• Desenvolupar activitats de promoció i educació per a la salut, prioritzant les intervencions preventives a col·lectius d’especial interès.
• Garantir la confidencialitat de la informació a la qual tingui accés i el respecte a la intimitat i la privacitat dels pacients durant l’assistència.
• Participar a l’assoliment dels objectius comuns establint fórmules de col·laboració i compartint informació.
• Gestionar de manera eficient el temps per desenvolupar l’activitat assistencial, docent i investigadora.
• Fer i participar de les sessions clíniques periòdicament amb la resta dels professionals.
• Participar de la salut comunitària amb els actius de la comunitat.

TERMINI DE PRESENTACIÓ: Fins el dia 31 de març de 2025.

CANDIDATS/ES INTERESSATS/DES:
Entra a la web www.ssibe.cat – borsa de treball, clica damunt l’oferta de treball que correspon i clica damunt a la pestanya “INSCRIURE’M EN AQUESTA OFERTA” - cal omplir tots els camps i adjuntar CV actualitzat, carta de motivació i altre documentació addicional que es consideri oportuna.
Referència: AP-INF

Per a més informació,
972 60.92.39 – csoler@ssibe.cat (Sra. Carmen Soler)