Entrega dels Premis de Fi de Grau a la Facultat d'Infermeria UdG

Premis Fi de Grau UdG 2021
17.06.21

El 15 de juny va tenir lloc la cerimònia de graduació dels estudiants de la Facultat d'Infemeria de la UdG (Promoció 2018-2021), l'acte va tenir lloc a l’Aula Magna de la Universitat de Girona (església Sant Domènec).

Aquest és el quart any que el COIGI entrega el Premi al Millor Treball de Fi de Grau, amb una aportació econòmica de 600€. La guanyadora ha sigut Marta Coll Julià pel treball  "La soledat i l'aïllament social durant el confinament per la COVID-19 des de la perspectiva de les persones gran institucionalitzades". Tutora: Dra. Maria del Carmen Malagón Aguilera

La presidenta del COIGI, Alícia Rey, també va entregar diplomes als tres millors treballs finalistes:

Marta Ferrer Marí. "La Hidroteràpia en el treball de part" Tutora: Dra. Carme Bertran Noguer (Revisió bibliogràfica)

Nagore Urbina González. "Programa de Educación para la ayuda a los cuidadores principales de personas con Alzheimer"  Tutora: Dra. M. Rosa Suñer Soler (Projecte de recerca)

Laia Descamps Vilà. "Baby led weaning: una mirada infermera" Tutora: Dra. Josefina Patiño Masó (Projecte de recerca)

Com a guanyadores d'aquests accèssits tindran la quota de col·legiació de 1a. col·legiació gratuïta.

Amb aquests premis, el COIGI continua fomentant i incentivant la recerca i la investigació en Infermeria i animant a les noves generacions a continuar avançant en el camp de la investigació un cop han finalitzat els seus estudis de grau.

Enhorabona a totes quatre i les seves tutores!