Enquesta al col·legial d'Infermeria sobre la COVID persistent

Enquesta sobre la COVID persistent
18.08.21

Des del COIGI i sota la iniciativa del grup de professionals sanitaris afectats per la  COVID persistent, originat a l’hospital Dr. J. Trueta , elaborem aquesta enquesta pel nostre col·legiat amb la finalitat essencial d’objectivar l’impacte de la covid persistent sobre els professionals d’infermeria.

El fet de visualitzar-los té, alhora, un l’objectiu clar: que se’ls pugui oferir l’ajut assistencial en l’atenció i seguiment dels símptomes, i realitzar intervencions que permetin millorar el seu estat de salut. Perquè tot això es pugui efectuar de la millor manera posible seria bo la creació d’una unitat específica de COVID persistent, que no només garantís la cobertura dels afectats sanitaris sinó també la de la resta de població de la Regió Sanitària de Girona, ja que hi ha un buit en el correcte abordatge assistencial d’aquest tipus de pacients que, per altra banda, el seu percentatge està augmentant cada dia més.

La teva col·laboració ens ajudarà a assolir el nostre propòsit i millorar, si cal, el teu estat de salut actual.

Enquesta

Si vols saber més sobre la COVID persistent, en els següents enllaços tens informació molt interessant: