S'obra la compra d'entrades del festival Temporada Alta

Temporada Alta
03.09.21

Les col·legiades i els col·legiats del COIGI tenen la possibilitat de comprar entrades fins a un MÀXIM DE 2 ENTRADES per esdeveniment amb el 15% de descompte a partir del dia 9 de setembre a les 9h del matí a través de la pàgina de venda d’entrades del Festival: https://temporada-alta.com

Per a cadascun dels espectacles de Temporada Alta 2021 (excepte pels espectacles: el XI Torneig de Dramatúrgia Catalana, el cinema Truffaut, la instal·lació A pie, la programació familiar i els concerts de El petit de cal Eril, Gilberto Gil, Sopa de Cabra, Joan Dausà i Rigoberta Bandini).

Un cop seleccionades totes les localitats, cal que escullin a cada localitat el DESCOMPTE: COL.LECTIU i el validin amb el codi que estarà format per les inicials del Col·lectiu (ex. Col·legi de farmacèutics CF) més el número de soci, DNI, etc... que ens haureu passat amb anterioritat en format excel.

MESURES COVID19
Degut a la situació pandèmica que encara ens toca viure, preguem que puguis tenir en consideració que no serà possible realitzar canvis en el paquet tancat d’entrades pre-assignades que apareix a l’annex 1. (En cas excepcional de canvi, no podrem garantir-ne la disponibilitat ni que les noves butaques assignades siguin seients consecutius).
En l’apartat específic de noticies del web de Temporada Alta publicarem possibles afectacions derivades de la pandèmia i que puguin afectar de manera directe o indirecte les diferents activitats del Festival.