El CODINUCAT celebra la incorporació del dietista-nutricionista a l'atenció primària

Col·legi de Dietistes
19.09.22

El passat 15 de setembre de 2022, la Societat Catalana d’Alimentació i Dietètica Clínica (SCADC), va presentar el llibre “DIETISTA-NUTRICIONISTA: HISTÒRIA D'UNA PROFESSIÓ. Passat, presento i futur de la titulació i de la professió”, celebrant d'aquesta manera la incorporació del dietista-nutricionista a l’atenció primària.

Les vocals Anna Sitjes i Mariona Vilar van assistir a la presentació. El COIGI celebra la incorporació d'aquests professionals a l'atenció primària i aquesta fita històrica i considera un avenç molt important i beneficiós per a tots els pacients i l'equip de professionals que treballen a les consultes d'AP.

Podeu consultar el llibre en el següent enllaç