El COIGI presenta la oferta formativa a partir de setembre a desembre de 2023

04.08.23

La Comissió de Formació del COIGI ha presentat aquesta setmana tota la oferta formativa presencial i online que s'impartirà a partir de setembre fins desembre de 2023.

Els cursos presencials es faran a la seu col·legial, però també s'ha planificat el curs sobre suport vital immediat pediàtric a les aules de simulació de l'hospital universitari Dr. Josep Trueta. Recordem que durant el primer semestre del 2023, ja es van realitzar cursos presencials fora de la seu col·legial a Girona, amb l'objectiu d'apropar la formació col·legial a les infermeres i els infermers de tot el territori gironí.

Aquest semestre també hi ha una àmplia oferta de cursos online gratuïts, seguint amb la política de col·laboracions i convenis amb entitats externes al COIGI, podem destacar els tres cursos online que s'han organitzat amb l'Asociación Española de Enfermería en Cardiologia, un ampli ventall de cursos de l'Institut Isfos, Formación ACMA i BAC Formación.

També s'ofereix un curs de preparació per a les proves d'EIR amb descomptes interessants.

Enllaç cursos online

Enllaç cursos presencials