La infermera gironina Inés Gerez Acevedo guanya la Beca Coigi 2023

Inés Gérez, guanyadora de la Beca i Míriam Broncano, presidenta de la Comissió d'Avaluació
01.12.23

El passat 6 de novembre de 2023, es va reunir la Comissió d’Avaluació de la Beca de Recerca COIGI 2023 formada per:

Dra. Miriam Broncano Bolzoni, presidenta del Jurat

Dra. Carme Bertran Noguer

Sra. Marina González del Río

Dra. Maria del Carmen Malagón Aguilera

Sra. Zaira Reyes Amargant

Dra. Laia Salleras Duran

Dra. Mar Serrat Costa

I van acordar atorgar la Beca de Recerca Coigi 2023 a la Sra. Inés Gerez Acevedo, com autora principal pel treball   “La terapia de electro estimulacion muscular como método profilactico para reducir las trombosis relacionadas con los catéteres PIIC en pacientes con hospitalizacion de unidades de críticos. Ensayo clínico aletorizado.”

Aquest premi està dotat amb de 3000€.

La Junta de govern del COIGI està molt satisfeta amb la resposta de les col·legiades i col·legiats de Girona en aquesta convocatòria, ja que s'han presentat 6 treballs, cadascun d'ells d'un nivell alt.

Enhorabona a la guanyadora i moltes gràcies a totes les participants!