Webinar amb Eva Pombo per apropor-nos a la infermera penitenciària

19.02.24

Continuem amb la sèrie de webinars amb l’objectiu d’aproximar el col·legi a les col·legiades i els col·legiats, mitjançant l’expertesa d’infermeres o referents en els seus àmbits, amb la idea de visualitzar el pensament, el rol i la pràctica clínica que fonamenta ser infermera.

Aquest febrer us presentem el Webinar amb la Sra. Eva Pombo Quer que ens parlarà sobre la Infermera Penitenciària.

Eva Pombo és infermera adjunta a la direcció de l’EAP de Figueres. Entre 1998 i 2014 va treballar com a infermera en el Centre Penitenciari de Girona del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.

Té un post-grau en Urgències Extrahospitalàries per la UdG i un màster CADI per la Universitat de Barcelona. S’ha format en diferents àmbits de la salut i ha donat classes d’urgències prehospitalàries a la Creu Roja.

Inscriu-te aquí per accedir a la webinar per la plataforma Zoom