El COIGI participa en una nova edició de la Jornada Meeting Point de la Facultat d'Infermeria de la UdG

15.04.24

Aquest divendres 12 d’abril de 2024 la Facultat d'Infermeria de la UdG va organitzar la sisena edició de la Jornada Meeting Point, jornada adreçada als estudiants de quart curs del Grau en Infermeria per donar a conèixer les diferents organitzacions sanitàries del territori que poden esdevenir les seves ocupadores.

La incorporació al món laboral és una responsabilitat social de la Universitat. Per aquest motiu, la facultat ha propiciat, una vegada més, aquest espai de trobada que permet als estudiants de 4t. d'Infermeria conèixer, d'una manera personal i propera, com les organitzacions sanitàries seleccionen els seus futurs treballadors i treballadores i quines previsions d'incorporació de personal tenen.

El COIGI, com cada any, va estar present amb l'objectiu d'informar sobre el procés de col·legiació al mes de juny, un cop es finalitzen els estudis de grau i s'obté el títol. La col·legiació és un requisit obligatori per poder exercir la professió infermera en el nostre país.

Podeu consultar la documentació necessària en el següent enllaç

Us recordem que per venir a col·legiar-se s'ha de demanar cita prèvia al telèfon 972 204 061 o per e-mail a gicoi@coigi.cat