Ja tenim guanyadores de les quatre entrades dobles per al concert de Blaumut contra el càncer

12.09.24

El COIGI col.labora amb l'Associació Contra el Càncer, sortejant quatre entrades dobles entre les col·legiades i els col·legiats que s'inscriguin en el sorteig  que tindrà lloc el proper 10 de setembre de 2024 a les 16:00 hores a la seu col·legial.

El passat dimarts 10 de setembre, davant els membres de la Junta de govern, es va realitzar un sorteig electrònic entre les 80 persones que s'havien inscrit.

Les guanyadores han estat:

Marta Lloveras Aubets

Míriam Bonal Ferrer

Ana Maria Invernon Caparros

Lourdes Reixach Espinar

ENHORABONA A TOTES QUATRE!

El concert solidari de Blaumut contra el Càncer tindrà lloc el pròxim 26 de setembre a les 21h al Teatre Municipal de Girona. Aquest esdeveniment especial s'emmarca en el Dia Mundial de la Recerca en Càncer i té com a objectiu recaptar fons per donar suport a la investigació de la malaltia.

Aquesta serà una nit plena de màgia i esperança, on la música de Blaumut interpretarà els seus èxits més estimats així com noves composicions incloses en el 1r. capítol d'Abisme, el seu nou treball que es publicarà a l'octubre.

Els fons recaptats durant l'esdeveniment es destinaran íntegrament a iniciatives de recerca i suport per a persones afectades per aquesta malaltia.

Aquest concert és molt més que una simple actuació; és una crida a l'acció, un acte d’amor i un símbol de la nostra lluita conjunta contra el càncer. És una nit per recordar aquells que han lluitat, per donar suport als que estan lluitant i per contribuir a la recerca que un dia posarà fi a aquesta malaltia.

L'Associació contra el càncer us espera a totes i tots el 26 de setembre al Teatre Municipal de Girona per celebrar la vida, la música i l’esperança!

POTS COMPRAR LES TEVES ENTRADES A  Esdeveniments | AECC GIRONA (koobin.com)