Beca del 50% per al Màster en eHealth de La Salle-URL – No et perdis aquesta oportunitat!

30.09.24

En un entorn cada cop més digital, el sector sanitari també avança cap a la innovació. Per això, ens complau anunciar una col·laboració especial entre el Col·legi Oficial d'Infermeres/rs de Girona i La Salle Campus Barcelona per oferir dues beques del 50% per al Màster en eHealth de La Salle-URL.

Aquest màster, disponible tant en modalitat online com presencial, està dissenyat per formar els líders que impulsaran la transformació tecnològica en l'àmbit de la salut.

Quines són les condicions per optar a la beca?

• Ser col·legiat/da del COIGI.
  • Tenir una carrera professional relacionada amb el sector de la salut.
  • Estar interessat/da en adquirir o aprofundir coneixements en tecnologies aplicades a la salut.
  • Estar acceptat/da en el màster i haver abonat la reserva de plaça.

A més, com a membre del COIGI, podràs gaudir d'un descompte del 15% en tots els programes oberts de màster, postgrau i cursos de La Salle-URL.

¡ÚLTIMES PLACES PER AL MÀSTER ONLINE EN E-HEALTH, INICI: 07 D'OCTUBRE 2024!

Per a més informació i per enviar la teva candidatura, contacta amb la nostra assessora d’admissions o escriu a alicia.martorell@salle.url.edu

Més informació del màster: https://studies.salleurl.edu/master?l=masters-ehealth&lan=1