Mar Serrat, entre els deu investigadors amb trajectòria de prestigi que conformen el jurat dels IV Premis de Recerca del CGE

Comparteix
24.01.25

El jurat que avaluarà els millors projectes de recerca infermers està format per deu membres, tots infermeres i infermers amb una trajectòria professional de prestigi en àmbits com la docència, gestió, assistència i recerca.

La decisió del jurat tindrà lloc el proper 16 de gener, però es desvetllarà en un acte institucional que se celebrarà el 5 de febrer a la seu del Consell General d'Infermeria amb l'assistència dels finalistes.

Aquesta quarta edició compta amb sis guardons amb una dotació total de 55.000€ a què s'han presentat un total de 150 projectes infermers. En les darreres setmanes gairebé 70 avaluadors independents han revisat amb detall i per parells cadascun dels treballs.

Una de les membres del Jurat és la Dra. Mar Serrat, col.legiada a Girona.

Mar Serrat Costa: Doctora per la Universitat de Girona al programa de Biologia molecular, Biomedicina i Salut. Infermera especialista en Infermeria Familiar i Comunitària. Especialitzada en hipertensió arterial, també és professora associada de la Universitat de Girona. Ha participat en l'elaboració de diverses guies relacionades amb la hipertensió arterial a Catalunya, com ara la guia actual sobre hipertensió, una relacionada amb la teleconsulta, o una sobre el tractament no farmacològic. És la investigadora principal del grup Methtarisc (IDIAP Jordi Gol). Actualment lidera dos projectes. Un enfocat a l'aplicació d'intel·ligència artificial en el seguiment de la hipertensió i un altre sobre la incorporació de la mesura de pressió central a l'AP com a mètode diagnòstic de la hipertensió. Nominada a la categoria àmbit de la investigació als Premis Nacionals d'Infermeria el 2024.

Llegir la notícia sencera del CGE

 

Notícies relacionades

La infermera gironina, Rosa Suñer guardonada amb el II Premi Nacional d'Infermeria de recerca

30.10.24

Suñer s'endú el guardó en l'àmbit investigador, mentre que els també infermers del COIGI,...

Darrers dies per votar els tres finalistes de Girona en la 2a. edició dels Premios Nacionales de Enfermería del CGE

10.10.24

Obertes les votacions per escollir els guanyadors dels 2n. Premis Nacionals d'Infermeria del...