El 12 de maig celebrem un any més la Diada Internacional de la Infermera i totes les col·legiades i col·legiats de Girona esteu convidades.
Com ja fa un parell d'anys, aquest dia tan memorable per a la professió, el COIGI organitza amb molta il·lusió un acte d'homentatge a les companyes i companys que es van jubilar al 2024 o que van complir 65 anys.
Tindrà lloc el proper dilluns 12 de maig de 2025, a les 17 hores, a l’Aula Magna de la Casa de Cultura de Girona.
Durant tot el dia 12, davant la Casa de Cultura de Girona, hi haurà una carpa del COIGI on, amb la col.laboració dels estudiants d'Infermeria de la UdG, es farà promoció i es visibilitzarà la professió infermera entre la ciutadania. Si sou de Girona o visiteu la ciutat aquest dia us animem a visitar l'espai i acompanyar-nos una estona.
Aquest any, el dilluns 12 de maig, coincideix amb el dilluns del certàmen de Temps de Flors a Girona, una de les activitats amb més visitants de tot l'any.
En motiu de la celebració de la Diada Internacional de la Infermera, el passat dilluns 13 de...
L'International Council of Nurses demana invertir en infermeres per reduir la despesa sanitària i...
El 12 de maig es celebra la Diada Internacional de la Infermera. Vina a celebrar amb totes les...