Dia Mundial de l’Esquizofrènia

Comparteix
24.05.25

Des de la Comissió de Salut Mental del COIGI ens sumem a aquesta jornada per visibilitzar, sensibilitzar i trencar l’estigma que encara envolta els trastorns de salut mental com l’esquizofrènia.

Aquest any ho fem posant l’accent en la promoció de la salut mental positiva, amb un decàleg ple de propostes per cuidar el nostre benestar emocional en el dia a dia.

Petits gestos com valorar les coses bones, permetre’ns sentir, cercar espais per relaxar-nos o cuidar les relacions poden tenir un gran impacte en en com ens sentim i vivim.

I sobretot, no oblidem pintar la vida amb humor, perquè també és una manera de resistir, d’esperar i d’estimar.

Parlar d’esquizofrènia és parlar de drets, suport i dignitat.

I les infermeres tenim un paper clau: acompanyar, escoltar i promoure una mirada més humana i comprensiva.

Fem un pas més per trencar l’estigma i defensar una salut mental per a tothom.

 

Notícies relacionades

La Comissió de Salut Mental estrena un vídeo sobre la salut mental de les infermeres

10.10.24

En el marc del Dia Mundial de la Salut Mental (10 d'octubre de 2024) i sota el lema ‘Treball i...