Cinc anys dels Premis de Recerca del Consejo General de Enfermería: novetats i 55.000 euros en subvencions en una nova edició

Comparteix
27.05.25

 

Després de l'èxit de les quatre edicions anteriors, amb més de 500 projectes presentats, el Consejo General de Enfermería de España (CGE) inicia la cinquena edició dels Premis de Recerca, apostant una vegada més per impulsar la investigació infermera.

En aquesta edició es manté la dotació econòmica de 55.000 euros, però aquesta vegada la inscripció serà més senzilla i àgil per a les infermeres participants. Igual que a la passada convocatòria hi haurà dues categories, la d'Àmbit Hospitalari i la d'Àmbit Comunitari i Social, que lliuraran primer i segon premi, dotats amb 12.000€ i 8.000€ respectivament, i es manté la dotació de 10.000€ per a les joves promeses de la investigació infermera, així com també la millor infermera.

"El nostre objectiu és donar visibilitat i potenciar la investigació infermera, per això cal apostar com a motor de canvi. Les infermeres troben moltes dificultats en investigar, per això consolidem una nova convocatòria d'aquests premis perquè segueixin basant les seves cures en la millor evidència científica disponible", assegura Florentino Pérez Raya, president del CGE.

El termini de presentació de candidatures és fins el 27 d'octubre de 2025

LLegir més

Bases de la convocatòria

Notícies relacionades

La gironina Marina González entre les finalistes dels IV Premis d'Investigació del Consejo 2024

21.01.25

Cinc col·legiades catalanes, finalistes dels Premis d'Investigació del CGE Anna Marta Falcó,...

El CGE presenta els resultats de la macroenquesta sobre la pressió assistencial a la professió infermera

12.11.24

El Consejo General de Enfermería ha presentat l'Estudi sobre l'impacte de la pressió...

La infermera gironina, Rosa Suñer guardonada amb el II Premi Nacional d'Infermeria de recerca

30.10.24

Suñer s'endú el guardó en l'àmbit investigador, mentre que els també infermers del COIGI,...

Darrers dies per votar els tres finalistes de Girona en la 2a. edició dels Premios Nacionales de Enfermería del CGE

10.10.24

Obertes les votacions per escollir els guanyadors dels 2n. Premis Nacionals d'Infermeria del...

10 de setembre, darrer dia per presentar les propostes per renovar el Codi Deontològic de la Infermeria

06.09.24

  El proper 10 de setembre finalitzar el termini de presentació de les propostes al...