Els premis #TenimTalent de la SCBI guardonen l'excel·lència de Carla Buxeda com a Jove talent en Residència Geriàtrica

Carla Buxeda i Lluïsa Garcia
Carla Buxeda i Lluïsa Garcia
Comparteix
23.06.25

Premis Jove Talent 2025 per a Carla Buxeda Riera, Estel Curado Santos, Sandra Espejo Luque, Teresa Grimalt Álvaro, Jenifer Malumbres Talavera, Laura Navarrete Reyes, Cristina Rey Gómez, Judith Bañeres Jaén i Iván Tinoco Calero.

El lliurament de guardons de la VIII edició dels Premis #TenimTalent que atorga la Societat Catalanobalear d'Infermeria (SCBI) ha fet palesa, un any més, la bona salut de la professió a Catalunya. En total, nou guardons per a nou infermeres que han destacat de forma significativa en els respectius camps d'exercici.

Carla Buxeda Riera de la Residència Sant Josep de Cassà de la Selva va guanyar el Jove Talent en Residència Geriàtrica.Teresa Grimalt Álvaro de l'Escola Eixample Clínic es va endur el Jove Talent en Gestió. El Jove Talent en Recerca va ser per Jenifer Malumbres Talavera de la Universitat Rovira i Virgili (URV). Sandra Espejo Luque va ser distingida amb el Jove Talent en Atenció Primària i Comunitària per la seva actuació com a referent comunitària a l’EAP Hospitalet Centre. També va haver-hi premi al Jove Talent en Atenció Hospitalària, en aquesta ocasió per a Cristina Rey Gómez, infermera polivalent a la UCIP de l’Hospital Sant Joan de Déu. Laura Navarrete Reyes de la Corporació Sanitària Parc Taulí va ser guardonada amb el Jove Talent en Atenció Intermèdia, àmbit sociosanitari. Reconeixement també per al Jove Talent en Innovació i Emprenedoria que es va endur Iván Tinoco Calero, creador de CareInsights. A més, Judith Bañeres Jaén, professora i infermera d’urgències a Granollers, va rebre el premi Jove Talent en Docència. Per acabar, Estel Curado Santos va estar reconeguda amb el premi Jove Talent SCBI, "per la seva trajectòria exemplar en docència, recerca i lideratge assistencial". Llum Veiga André, distingida amb el premi Carolina Meléndez Fernández 2024 de la SCBI, va apadrinar la promoció 2025 dels nous joves talents.

La cloenda de l'acte –celebrat ahir 19 de juny i al qual va assistir Lluïsa Garcia Garrido, degana del Consell de Col·legis d'Infermeres i Infermers de Catalunya (CCIIC) i presidenta del COIGI – va anar a càrrec d'Ester Risco Vilarasau, presidenta de la SCBI, que va recordar que "no hem d'esperar, hem d'actuar. El sistema ha de canviar i les infermeres hem de ser protagonistes. No demanem permís: el futur és dels valents"; alhora que va felicitar totes les premiades agraint-les el fet de "fer gran la nostra professió".

 

 

Notícies relacionades