Preu col·legiats: 15
6 i 7 de maig de 2024
DURADA:  7 hores

Horari: 16h a 20h (pausa 30 min)

Lloc: Aula d’informàtica Facultat d’Econòmiques i Empresarials-UdG (Carrer Universitat de Girona,10 17003-Girona)

Dia 6 Aula 03

Dia 7 Aula 02

Acreditació: 09/037105-IN

Preu Col·legiades/ts: 15€

Preu no col·legiades/ts: 52€ (trucar al COIGI Tel. 97204061)

Curs de Cerca Bibliogràfica per Infermeres

Organitza: Comissió de Formació

Infermer fa recerca al Campus docent Sant Joan de Déu de Barcelona

Objectius:

Aprendre a localitzar i interpretar l’evidència disponible en bases de dades científiques relacionades amb la salut i les cures infermeres per a una pràctica informada.

Objectius específics:

1.Aprendre a formular preguntes per a la pràctica clínica.

2.Saber seleccionar autònomament les fonts i la informació rellevant que aporti coneixement nou en el propi àmbit de coneixement.

3.Identificar el nivell de coneixement envers un determinat tema.

Dia  6 de maig de 2024

16h a 17h: Preguntes clíniques que sorgeixen de la pràctica.

17h a 19h: Fonts d’informació i metodologia automatitzada per a realitzar cerques.

Dia 7 de maig de 2024

16h a 17.30h Cerques bibliogràfiques en les principals bases científiques.

17.30h a 19h Valoració de la validesa dels resultats obtinguts.

Docent: Dra. Rosa Suñer Soler, diplomada en Infermeria, Llicenciada en Antropologia Social i Cultural, i  Doctora per la Universitat de Girona en Psicologia.

Infermera d'atenció primària realitza una cura en un peu

COIGIFormació presencial
Guia Nacional del Tractament del peu Diabètic (edició matí)
Patrocina: Convatec