Responsable del tractament: Col·legi Oficial d'Infermers/eres de Girona
Finalitat: Gestionar les sol·licituts d’informació i/o contacte dels usuaris de la nostra web
Legitimació: consentiment dels ineressats mitjançant les caselles de marcació habilitades
Destinataris : No comunicarem les dades a tercers, excepte que ho indiqui la llei o sigui necessari per la finalitat del tractament
Termini de conservació: mentre es mantngui la relació amb l’interessat, o durant els terminis legalment establerts.
Drets: Pot exercir els drets d’accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició, previstos a l’RGPD - LOPDGDD, tal com s’explica a la nostra política de privacitat.
Preu col·legiats: 15
6 i 7 de maig de 2024
DURADA:  7 hores

Horari: 16h a 20h (pausa 30 min)

Lloc: Aula d’informàtica Facultat d’Econòmiques i Empresarials-UdG (Carrer Universitat de Girona,10 17003-Girona)

Dia 6 Aula 03

Dia 7 Aula 02

Acreditació: 09/037105-IN

Preu Col·legiades/ts: 15€

Preu no col·legiades/ts: 52€ (trucar al COIGI Tel. 97204061)

Curs de Cerca Bibliogràfica per Infermeres

Organitza: Comissió de Formació

Infermer fa recerca al Campus docent Sant Joan de Déu de Barcelona

Objectius:

Aprendre a localitzar i interpretar l’evidència disponible en bases de dades científiques relacionades amb la salut i les cures infermeres per a una pràctica informada.

Objectius específics:

1.Aprendre a formular preguntes per a la pràctica clínica.

2.Saber seleccionar autònomament les fonts i la informació rellevant que aporti coneixement nou en el propi àmbit de coneixement.

3.Identificar el nivell de coneixement envers un determinat tema.

Dia  6 de maig de 2024

16h a 17h: Preguntes clíniques que sorgeixen de la pràctica.

17h a 19h: Fonts d’informació i metodologia automatitzada per a realitzar cerques.

Dia 7 de maig de 2024

16h a 17.30h Cerques bibliogràfiques en les principals bases científiques.

17.30h a 19h Valoració de la validesa dels resultats obtinguts.

Docent: Dra. Rosa Suñer Soler, diplomada en Infermeria, Llicenciada en Antropologia Social i Cultural, i  Doctora per la Universitat de Girona en Psicologia.

Activitats relacionades

Infermeres comparteixen situacions clíniques   Les infermeres de l'Hospital de Mollet comparteixen les situacions clíniques de les persones que atenen. Las enfermeras del Hospital de Mollet comparten las situaciones clínicas de las personas que atienden.

Preu col·legiats: 27
COIGIFormació presencial
Introducció a la medicina integrativa: un enfocament complementari en la pràctica infermera
Organitza: Comissió de Formació