15-09-2024

Premis a la millor comunicació oral i pòster 2024 del COIGI

Organitza: Comissió de Recerca

BASES DE LA 3a. EDICIÓ DELS PREMIS A LA MILLOR COMUNICACIÓ ORAL I PÒSTER 2024

La Comissió de Recerca del Col·legi Oficial d’Infermers/es de Girona (COIGI) convoca la 3a. Edició dels Premis a la millor Comunicació Oral i Pòster 2024, amb l’objectiu de fomentar i visibilitzar la investigació en infermeria.

Podran optar tots/es els/les col·legiats/des del COIGI que estiguin al corrent de les obligacions col·legials i que hagin presentat treballs de recerca en jornades, congressos, simpòsiums o altres esdeveniments científics, entre l’1 de gener i el 31 de desembre del 2023.

Podran participar els membres de la Comissió de Recerca del COIGI, així com els d’altres comissions col·legials, sempre que no formin part de la Comissió d’Avaluació. Els membres de la Comissió d’Avaluació i de la Junta de Govern del COIGI podran presentar treballs, però sense optar a premi.

Dotació:

- Premi a la millor comunicació oral: 300€

- Premi al millor pòster: 150€

Termini de presentació de les comunicacions i els pòsters:

15 de setembre de 2024, fins les 23:59h.

LLegiu les bases complertes de la convocatòria