El 1925, infermeres de tot el món es van reunir a Finlàndia per al 5è Congrés del Consell Internacional d'Infermeres (CIE). Cent anys més tard, el CIE i l'Associació Finlandesa d'Infermeres tenen el plaer de convidar-vos de nou a Hèlsinki per assistir al 30è Congrés del CIE, del 9 al 13 de juny del 2025.
Al país del sol de mitjanit, el tema del Congrés del CIE, "El poder de la infermeria per canviar el món", posarà en relleu l'extraordinària influència que exerceixen les infermeres, fonamentals per configurar el panorama en constant evolució de la prestació de cures de salut. Fent èmfasi en la capacitat profunda de les infermeres per influir positivament en la vida de les persones en tots els àmbits de l'atenció sanitària, el Congrés subratlla l'inestimable paper de les infermeres en la millora de l'equitat i l'accessibilitat als serveis d'atenció sanitària, i en la configuració de les polítiques sanitàries a tots els nivells de govern.
Al centre d'aquest discurs hi ha el nostre compromís col·lectiu per assolir la Cobertura Sanitària Universal i impulsar l'agenda política sanitària mundial celebrant el poder de la infermeria, entaular relacions i difondre els coneixements i el lideratge de la infermeria entre especialitats, cultures i països.
Tota la informació del congrés
Ajuts per assisitir al congrés
El Consejo General de Enfermería ha publicat el protocol de concessió d'ajuts i subvenciona per a...
La Sindicatura de Comptes de Catalunya considera que cal actualitzar el Pla estratègic...
Miriam Broncano: “L'activitat central de la infermeria són les cures de les persones basades en...
En l'actualitat, el 62,3% dels Equips d'Atenció Primària i el 45% de les residències de gent...
El COIGI ha celebrat una nova edició de la Jornada d’Infermeria in’23 per abordar les...